التربية الأخلاقية : القيم مناهجها وطرائق تدريسها / تأليف طاهر عبد الكريم سلوم، محمد جهاد جمل.
Publisher: العين : دار الكتاب الجامعي، 2009Edition: الطبعة الأولىDescription: 363 صفحة ؛ 24 سمContent type: نص Media type: دون وسيط عرض Carrier type: مجلدSubject(s): التربية الأخلاقيةDDC classification: 370.114 LOC classification: LC273.A7 | S2484 2009Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Notes | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | mbzad Library | LC 273.A7 S2484 2009 (Browse shelf (Opens below)) | 4 | In transit from mbzad Library to mbzaj Library since 11/28/2021 | check out: 1 & circ|v: 0 & check in: 1 & circ|x: 0 | 10059103 | |
Book | mbzaj Library | LC 273.A7 S2484 2009 (Browse shelf (Opens below)) | 5 | Available | check out: 1 & circ|v: 0 & check in: 1 & circ|x: 0 | 10059104 | |
Book | mbzad Library | LC273.A7 S2484 2009 (Browse shelf (Opens below)) | C.1 | Available | check out: 4 & circ|v: 0 & check in: 4 & circ|x: 0 | 10059100 | |
Book | mbzad Library | LC273.A7 S2484 2009 (Browse shelf (Opens below)) | C.2 | Available | check out: 4 & circ|v: 0 & check in: 4 & circ|x: 0 | 10059101 | |
Book | mbzad Library | LC273.A7 S2484 2009 (Browse shelf (Opens below)) | C.3 | Available | check out: 5 & circ|v: 0 & check in: 5 & circ|x: 0 | 10059102 | |
Book | mbzad Library | LC273.A7 S2484 2009 (Browse shelf (Opens below)) | C.6 | In transit from mbzad Library to mbzaj Library since 07/02/2024 | check out: 0 & circ|v: 0 & check in: 0 & circ|x: 0 | 10059105 |
Browsing mbzad Library shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
LC268 .J346 2013 تعلم القيم وتعليمها : تصور نظري وتطبيقي لطرائق واستراتيجيات تدريس القيم / | LC273.A7 J373 2018 التربية الأخلاقية / | LC273.A7 N37 2005 التربية الأخلاقية / | LC273.A7 S2484 2009 التربية الأخلاقية : القيم مناهجها وطرائق تدريسها / | LC273.A7 S2484 2009 التربية الأخلاقية : القيم مناهجها وطرائق تدريسها / | LC273.A7 S2484 2009 التربية الأخلاقية : القيم مناهجها وطرائق تدريسها / | LC 3993 . L352 2014 المدخل إلى الموهبة والتفوق والإبداع / |
There are no comments on this title.